מוכר וחביב
THIN WHITE ROPE SACK FULL OF SILVER

מוכר וחביב

THIN WHITE ROPE "SACK FULL OF SILVER"
תקליטי פרונטייר, יבוא (בית-התקליט)

המומחיות האמיתית של Thin White Rope היא בלגרום לך להרגיש שאתה מכיר אותם כבר המון שנים, ויותר מזה, שאתה זוכר קטעים שלמים שלהם (שאותם אתה שומע בפעם הראשונה) ומסוגל לזמזם אותם, ואפילו להישבע שכבר שמעת אותם איפשהו (בחיי).

הקטעים ב-"Sack Full of Silver" התהוו תוך כדי מסעי הופעות אראונד-דה-וורלד, ועל גבי העטיפה הפנימית מצהירים חברי הלהקה כי "אלה שירים שמנים ועגולים. כמה מהם מבולבלים, כאילו שמגנטים נקברו בקצותיהם; כמה מכוסים בקוצים קטנים, המזדקרים החוצה בהמוניהם, אבל כל זה סתם בלוף, השירים הטובים ביותר מעוצבים כמו ציצים".

ואכן, קטעי האלבום, ללא יוצא מהכלל, הינם מעולים. Thin White Rope עושים רוק בלוזי חזק, שמזכיר לפעמים את הגאן-קלאב. יש הרבה השפעות מהסיקסטיז וממוסיקת-עם אמריקאית, והתוצר הסופי חודר עמוק (תמונות קטועות של מלחים שיכורים ואסמי תבואה עולים באש). הצרידות השתויה והמצ'ואיסטית של הסולן, גאי קייזר, לא פוגמת בכמויות הרגש האדירות שטמונות בקולו והולכות מצוין עם אלה הטמונות בגיטארה המעושנת והפידבקית של רוג'ר קאנקל. לעתים מופיע גם אורגאן, המלווה את מפגן היופי הזה באקורדים פשוטים, ישנים ונאיביים, או תופים שבטיים שיוצרים אפקט מושלם בעזרת הליווי המסיבי של שתי גיטארות-באס. ואני עדיין בטוח שכבר שמעתי את האלבום הזה בגלגולי הקודם.

18/05/1990

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה