אביב גפן מתפרק
"עכשיו מעונן" אביב גפן

אביב גפן מתפרק

הופעת הפרישה של אביב גפן באופרה פיצלה את יורם בר לשבעה טיפוסים שונים, ולכולם היה מה להגיד

המתוחכם: מה, בשם אלוהים, אפשר לכתוב על אביב גפן שעוד לא כתבו? ובשאלה נוקבת זו ניפרד לעת עתה. שלום שלום.

הערס: אביהיב ההומו, אביהיב ההומו, אביהיב הבן-זונה.

הרדיקאל האופטימי: רימון-רסס שהושלך על-ידי אחד מחברי להקת סרטן-השד לעבר אביב גפן בתחילת הופעתו באופרה קטע את הקריירה המזהירה של הצעיר המיוסר, שהיה בן עשרים בלבד. סתאאאם.

הרגיש/ה: עכשיו מעונן, ועוד מעט יירד גשם, ואף על-פי שאני לא ממש ילדה בת 12, אביב גפן הצליח להעמיד לי דימעה בקצה העין בהופעה שלו באופרה. אפשר לומר עליו הרבה דברים, אבל מה שבטוח זה שהוא הולך עם מה שהוא מרגיש עד הסוף.

חובב הדם הסימפאטי: אמא שלי ראתה את אביב גפן לפני שבועיים בקרואסונט. "גובה מטר ורבע, יחף ונראה כמו ערפד". ערפדים זה נחמד.

הפרפרית החתולית: יומני היקר, היום שוב רבתי עם אבא ואמא, שלא הרשו לי ללכת להופעה של אביבוש שלי. אז ישבתי כל הערב ובכיתי ורקמתי פרפרים קטנים על הטוסיק של החתול שלי, שנורא בכה גם כן.

העיתונאי המקצועי: ילדות קטנות, ילדות פחות קטנות, ילד עם חולצה של פאנטרה, ילדה עם חולצה של פרל-ג'אם, צופרי אזעקה, צווחות אימים. "צ'חצ'חים, צ'חצ'חים", זועק גפן מהבמה, ומתכוון לאלה שפוצצו את הופעתו הקודמת בעיר. "ערסים, ערסים", עונה לו הקהל בקריאות קצובות. כולם שרים איתו את "אביב ההומו" וגם את כל השירים האחרים. כוס קלקר עם בירה בשבע שקל. סאונד מצוין, ווליום גבוה.

19/11/1993

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה