כתבות נוספות על אפור גשום

אפור-גשום

פרגוד, שני, 29.11, 21:30

אפור-גשום כבר הופיעו בפרגוד באפריל השנה, והם זכורים לאו דווקא לטובה. ההופעה האביבית ההיא זכתה לביקורת צוננת למדי: "קשה בכלל להתייחס לאפור-גשום כאל להקה. לא ניכרים בה כל סימנים למקורות השראה או השפעה, במובנם החיובי, המציינים את הלהקה כיחידה קולקטיבית ומפעילים אותה בכיוון כלשהו" (אהוד צופף, כל העיר, 7.4.88).

למאוכזבי אפריל ולקהל שטרם ידע את אפור-גשום מומלץ לסכן בכל זאת את ערב שני הקרוב, שכן מהלהקה ההיא נותר בעיקר השם. על הבמה יעלה הפעם הרכב חדש שהתגבש בחודשים האחרונים הכולל את מיכל ספיר, שירה וגיטארה; אורן רביב, כלי-הקשה (שניהם מדור המייסדים); אורן קפלן, גיטארה; ועודד שכטר, באס.

אפור-גשום הוקמה לפני כשנתיים. מפיק הלהקה הוא גיל סמתנה, והיא מנוהלת בידיו של רונן בן-טל (מבוגרי ז'אן-קונפליקט). את הסגנון המוסיקאלי שלהם ניתן להגדיר כגל-חדש רוקי עם נטייה לנוסח האנגלי של הקיור והסמיתס. מיכל ספיר, הסולנית, היא גם האחראית ללחנים ולטקסטים האישיים, הנוטים אף הם למצב-רוח בריטי דכאוני. ספיר מעדיפה את ההגדרה "שירים ליריים", וחוץ מזה היא מבטיחה חומר חדש וקטעים בלתי מוכרים.

חברי אפור-גשום עובדים כרגע באולפני די.בי. על הקלטת קסטה, שתצא לחנויות בעוד כחודש. בינתיים הם זוכים פה ושם להשמעות אצל קוטנר ועושים חזרות במועדון זמן-אמיתי.

 

25/11/1988

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה