המימד-הרביעי
המימד הרביעי

כתבות נוספות על המימד הרביעי

המימד-הרביעי

פרגוד, שני, 10.4, 21:30


מאז הופעתה הראשונה של להקת המימד-הרביעי בפרגוד לפני כתשעה חודשים התרכז שי לוי, הסולן והגיטריסט, בשינויי הרכב תכופים, תוך ניסיון ליצור משהו יותר מגובש, לדעתו: "אני ורמי אביטל, נגן הגיטארה האקוסטית שלנו, רצינו ליצור להקה, שנוכל גם להקשיב למוסיקה שלה וליהנות. בתור התחלה צירפנו אלינו שתי סולניות, אבל פיטרנו אותן אחרי כמה חזרות, כי הבנו שבשביל לנגן עם מישהו צריך גם להכיר אותו טוב. מאוחר יותר צירפנו את מני סופר המתופף ואת אריק ארנסטי הבסיסט, שניהם חברים שלנו".

כרגע מתאמנים חברי המימד-הרביעי במחסן ענק ("עם סאונד מעולה") בגבעת-שאול, שם הם יכולים להתקיף את האינסטרומנטים אפילו בשלוש לפנות בוקר, בלי להיקלע לסכסוכי שכנים. המוסיקה שלהם צברה, לדברי לוי, גיוון ואיכות. "אנחנו עושים שילוב של כמה סגנונות: רוק פאזים חזק, רוק פסיכדלי ורוק אפריקאי נוסח זק מוניקה, כשהצליל המוביל הוא צליל-לונדון נוסח הסמיתס, והגיטארה האקוסטים מובילה את כל העניין".

התוכנית החדשה של המימד-הרביעי, "בית החיות המתות", תאופיין בטקסטים מחאתיים נגד "דברים שמציקים". הם ישימו דגש מיוחד על השואו, ואם יצליחו לעמוד אפילו בעשרה אחוז מהיומרה, צפוי פיצוץ. בינתיים מדביקים חברי המימד את הפלייר שלהם על קירות העיר, ומפחדים מקנס. אולי גם על זה הם ישירו.

07/04/1989

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה