האמבורגר פרוגרסיבי
Jethro Tull Rock Island

האמבורגר פרוגרסיבי

ג'טרו-טול, "רוק איילנד"; הליקון

"אדם זקן הוא הר/ אדם זקן הוא אי/ אדם זקן מתעורר ואומר: 'אני הולך לקרוא/ לקרוא לכל ילדי הביתה'". "אדם זקן", הלא הוא איאן אנדרסון, כתב את השורות הללו במסגרת תהליך שיקומי, שמטרתו להחזיר אותו לצעירותו, ואולי אולי גם להוריד את רמת הכולסטרול בדמו (כך זה נראה ובעיקר נשמע). כיאות לפציינט אינטליגנטי ויצירתי, דאג אנדרסון שעל עטיפת "רוק איילנד" יופיע ציור של חלון אונייה, שבתוכו משתקפת יד אדם, המתרוממת מתוך סלע בים כשהיא אוחזת בחוזקה... כינור? לא. פסנתר? לא. תוף מרים? ודאי שלא (רמז: הוא פשוט ועדין וקולו כמו קול של הלב). נכון, גבירותי ורבותי. אנו גאים להציג בפניכם את ג'טרו-טול! הסלע שבקצפת, הצימוק שבהאמבורגר הפרוגרסיבי שאותו אתם לועסים כרגע (אדוני, הילד שלך משפריץ עלי מיונז).

להקת ג'טרו-טול ידועה בתעלוליה המרשימים, ובכמה מהם נוכל לחזות הערב. הינכם מתבקשים לשמור על שקט מוחלט באולם, כדי שלא לפגוע בריכוזם של הלהטוטנים מבריטניה. קבלו אותם!!!
(אנדרסון עולה בריצה, מבצע את תרגיל החסידה המפורסם ומחלל במרץ. לפתע פורצת מגרונו שירה עזה: "הו זקן סנילי שכמוני/ הו זקנה סנילית אהובה/ אנא היי לי איילנד/ כי המוח כבר טבע").

יש לציין, גבירותי ורבותי, כי אינכם היחידים שעדיין נהנים מקרקס טוב. ג'טרו-טול קיבלו בשנה שעברה את פרס הגראמי ללהקת הרוק-הכבד הטובה ביותר, מה שמוכיח שקהל אוהדי הקרקס דווקא הולך וגדל משנה לשנה, ולא להפך. ב"רוק איילנד" מנסים ג'טרו-טול להחיות את התקופה הטובה, זו של לפני 14 שנה. הרעשים האיומים שברקע הם תוצאה של הדפסה דפוקה, או, וגם זו אפשרות, שהלהקה הכניסה אותם בכוונה תחילה, כדי לזכות במידת האותנטיות המבוקשת. זוהי סוגייה שלא אדרש לה בשנית, כיוון שאין לי כל כוונה להקשיב שוב לפיסת השעמום המשובחת הזו. אנדרסון, תוריד את הרגל בבקשה.

22/09/1989

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה

תגובות

You've got it in one. Couldn't have put it btteer. You've got it in one. Couldn't have put it btteer. 03/12/2011 05:54
You've got it in one. Couldn't have put it btteer.

הוסף תגובה