כתבות נוספות על ויזואל

ויזואל

פרגוד, שני, 19.12, 21:30

הם דווקא בסדר, ויזואל, וזה לגמרי לא באשמתם שאמרגן הלהקה, אמנון שלמון, מנסה לקדם אותם בעזרת קומוניקאט אידיוטי, שגורם לכל מבקר ממוצע לרצות לבטל את הלהקה על הסף, עוד לפני ששמע צליל אחד שלהם. שלמון מספק בדף שלו הברקות כמו: "ויזואל שמו דגש על איכות הצליל הטוב ביותר. לא רצו להיות כמו רוב הלהקות בשוק, הקמות, מתאמנות ומתחלפות, מופיעות במועדונים ותוך כדי כך יוצרות ניסיון בהופעות על גב הקהל";
או (על זמרת הלהקה, ג'ודי ביטון): "היא משחקת עם קולה ויוצרת טונים גבוהים ונמוכים"; ו(על דרור חן, הגיטריסט: "בהיותו מנגן בגיטארה חשמלית, ניכרת השפעת להקות זרות... נדיר למצוא גיטריסט המנגן יצירות קלאסיות בגיטארה קלאסית וגם נגינה בטכניקה שונה בגיטארה חשמלית".

חמשת האומללים, הכבולים בידי אמרגן שגיטארה חשמלית לגביו היא עב"ם, הם הסולנית ג'ודי ביטון, שהצטרפה ללהקה לאחרונה אחרי שהופיעה בעבר בפאבים ומועדונים בבאר-שבע, אייבי שניר הקלידן, דרור חן הגיטריסט, נאור שניר המתופף (הירושלמי, שהופיע בעבר עם מטאליק-פידבק וחיזיון) ודניאל דוונסט הבסיסט.

ויזואל עושים רוק מלודי וקליט, המשלב מוסיקה של שנות השישים עם רוק-כבד.הם הספיקו להופיע כבר בסינרמה ובמארתון הרוק המחומש שנערך לפני מספר שבועות ברמת-גן. חברי הלהקה מקרינים סרטי אנימציה על רקע הופעותיהם ומשתמשים בתאורה מרשימה, והרפרטואר שלהם כולל טקסטים באנגלית, עברית ואף מעט צרפתית. להופעה בפרגוד כדאי להגיע, ולו כדי לנסות ולשכנע את ויזואל להחליף אמרגן.

16/12/1988

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה