טאטו
טאטו

כתבות נוספות על טאטו

טאטו

פרגוד, שני, 12.12, 21:30

בראיון ל"חדשות" אומרת אלונה דניאל, סולנית טאטו, כי בילדותה היא היתה אוטיסטית, דהיינו לא הקדישה תשומת לב מיותרת לשינויים הסביבתיים שחלו באוטוביוגראפיה שלה, הנפתחת ב-21 שנות חיים ברוסיה . בהמשך דבריה נועצת דניאל את הסיבה לחוסר ההתייחסויות הפוליטיות חברתיות, המאפיין את תמלילי טאטו, באוטיזם הזה, הטבוע בה, כדבריה, עד היום.

דניאל מגולחת הצדעים וחבריה ללהקת טאטו (יובל מסנר, צ'לו; ערן צור, באס; אורי מיילס, קלידים; אורי בלק, תופים; מיכה מיכאלי, גיטארה) הופיעו לאחרונה בטלוויזיה במסגרת תוכנית הנוער החדשה "תוסס", שם הם ביצעו את "חתוך תוכן", שיר הנושא את שם אלבומם הטרי. לדברי לילית בלק, אמרגנית טאטו, המכירות הראשוניות בהחלט ענו על הציפיות ("הופתענו לטובה"). למען תאבי השערוריות יצויין כי ב"חתוך תוכן" נכלל גם קטע שאותו כתב ערן צור הבסיסט, המספר בגוף ראשון את סיפורו האפל של אנס אכזרי, שנקרא "בחצרות בחושך" ונאסר להשמעה בתחנות הרדיו המקומיות.

טאטו עושים פופ-רוק קופצני, הנתון להשפעות ג'אזיות (כאן יש לזכור, כי חברי הלהקה נפגשו במסגרת לימודיהם בבית-הספר לג'אז רימון), ובשירתה של דניאל ניתן לזהות השראות מנינה האגן וקייט בוש. ששת חברי הלהקה, החמושים, בין השאר, בצ'לו כבד, ייאלצו להצטמצם מעט על במת פרגוד הקטנה, אך יש לקוות שהצפיפות תשפיע רק לטובה, מה גם שטאטו כבר הופיעה בפרגוד לפני מספר חודשים, ועשתה את זה בכלל לא רע.

09/12/1988

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה