שיחפש את החברים שלו
שינויים בהרגלי הצריחה החברים של נטאשה

כתבות נוספות על החברים־של־נטאשה

שיחפש את החברים שלו

החברים-של-נטאשה; מועדון הבולדוג, 11.5

ארקדי עייף. בצעדים כבדים הוא עולה לבמה. הגיטארה מתנדנדת עליו ברישול. כשהבולדוג קולט את חוסר החשק שלו, הוא מקפל את הזנב בין הרגליים ומתחיל ליילל. החתונה העגומה מתחילה. ויסוצקי ונטאשה עומדים להתאחד.

את זכות הראשונים מקבל ויסוצקי, שאמור להוות את המתאבן הטרום-נטאשאי. החברים של ארקדי, בשינויי הרכב לא משמעותיים (שום דבר לא משמעותי בהקשר הנ"ל), מנפיקים ביצועים לא מוצלחים, עייפים, לא מעניינים. ארקדי לוחש אל המיקרופון, המיקרופון לוחש בחזרה. אם יש עוצמה כלשהי במעמד הזה, היא נשארת שם, על הבמה. הקטעים הוויסוצקים זוכים לתמיכה קולית של קומץ צעירים המניפים זרועות תמימות אל-על ותורמים את חלקם הצנוע לעידוד העלייה.

לא יפה לעזוב חתונה בשלבים כה מוקדמים, ולכן אני נאלץ לחזות בחבר טוב של ארקדי, מיכה שטרית, שעולה כדי לפתוח את הפרק של נטאשה. בעוד שטרית מזמר את "אין זמן", גולש ארקדי למצב של מוות קליני. כאשר בהמשך הוא (ארקדי) זועק "זקוק לך", הדבר היחיד שאתה יכול לחשוב עליו זה מכונת החייאה.

בניגוד לביצועים הוויסוצקיים, שהיו סתם רעים מאד, היו הביצועים הנטאשאיים איומים. הנגנים היו מנותקים מהקהל וזה מזה. חוסר גיבוש מדהים כאשר מדובר בהרכב כל-כך מוכר. בתור הדרן נתן ארקדי שוב את "טמבל". את השיר הזה היה ראוי להקדיש לטמבל שהרשה ללהקה לעלות על הבמה, ועוד בחתונה.

18/05/1990

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה