נושאי המגבעת
נושאי המגבעת צילום: שרית עוזיאלי

כתבות נוספות על נושאי המגבעת

נושאי המגבעת

ש "ז, גו־נו־גו, נושאי-המגבעת;
פרגוד, שני, 13.6, 21:30

 מתקפת הרוק בפרגוד ממשיכה לצבור תנופה, והטפטוף מתל-אביב הופך לגשם מרענן, המוסיף אנרגיה לאמנים המקומיים. אל להקת נושאי-המגבעת, שתופיע ביום שני בפרגוד, יתווספו היוצרים התל-אביבים ש"ז והצמד גו־נו־גו, שיתנו חימום. את הערב תפתח ש"ז (שם-זמני), משוררת ולסבית מוצהרת. ש"ז צברה עד כה נסיון במה במועדון הפמיניסטיות בתל-אביב, כשהיא מלווה עצמה בגיטארה, ופעם אף הופיעה עם הצמד המנוח פוליאנה פרנק (שחציו התחיל לכתוב לנו מאמסטרדאם וחדל, משום מה).

לפני מספר חודשים גילה את ש"ז מוטי שהרבני, האמרגן והמפיק של נושאי-המגבעת, והתחיל לעבוד איתה. ש"ז תשיר בפרגוד את "עיר צעצוע", שיר ארוך וקשה בסגנון לידיה לאנץ', וילווה אותה בגיטארה יהודה בן־מוחה: "עיר צעצוע / היא מכילה הרבה רופאים צעצוע / מרפאים כל הזמן את גברות צעצוע / תעשי 'אה' נראה את הגרון / תפתחי את הרגליים נראה את הכוס".

אחרי ש"ז יתפוס את הבמה הצמד גו-נו-גו, שנקרא בעבר הדה בושס ושמתמחה בפרודיות. גו־נו־גו (רמי אוריון, גיטארה; רוגל, גיטארה, שירה) ישירו שירים בדואיים, קטעי קאנטרי, שירי דת, שירי ג'אז, שיר בסגנון טום פטי, כשהכל צוחק על הכל. אחד מהמספרים החזקים שלהם הוא השיר על קיק-סטנד, עוזרו הנאמן והדפוק של סקוטרמן הידוע, שיום אחד נשבר ומחליט, שגם לו מותר לנהוג קצת על האופנוע.

נושאי-המגבעת, שיבואו אחר-כך, יתנו את החומר הטוב המוכר. התוכניות שלהם לעתיד כוללות הופעה במתנ"ס של גבעת-זאב, הופעה במטרו תל-אביב, הופעה באשדוד, שבוע-בריאות במעגן-מיכאל, שאחריו עוזב הגיטריסט תמיר אלברט את העיר ועובר לתל-אביב, לטובת חברת ההפקות בטי־בם. את הלהקה כמובן הוא לא נוטש.

10/06/1988

חזרה לדף הבית

הוסף תגובה